Sider

søndag 2. mars 2014

Babyshower

.I helgen arrangerte vi babyshower for søsteren vår som venter en sønn i April.
Min oppgave var da å få laget en ostekake og en  bleiekake 

Her ser dere den flott kaken jeg laget..

Her ser dere bleiekaken jeg og min venninne laget samt en heklet uro
som min storesøster laget.

Her kommer det litt bilder fra babyshoweren bildene er tatt av min søster.


Diverse gaver og godt.



har en veldig kreativ søster som har laget en del godsaker til babyshoweren!


Søsteren vår blei veldig overrasket og veldig fornøyd 
Men det er godt man ikke må arrangere babyshower så alt for ofte .

Ønsker dere alle en flott lørdags kveld videre :)







2 kommentarer:

  1. Du er iallefall godt igang :) Lykke til !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Heidi :) Tar bare evigheter å få den slik man vil hehe!

      Slett