Sider

lørdag 8. mars 2014

En sunnere livsstil

I dag vil jeg skrive noen fine ord om Smooth it !!



Bildene er ikke av beste kvalitet da det er tatt fra et mobil kamera. 

Da vil jeg skryte litt av Helene Rask som har utviklet dette produktet her !
Dette passer for liten og stor å alle dere som ikke tåler Gluten og Laktose.
dere kan lese mer om produktet HER

Jeg blei kjent med Helene i Mars i fjor og vil si at hun er en fantastisk dame med mange ambisjoner og følger drømmene sin! Tommel opp for deg Helene Rask!

Den er gluten og laktosefri .
Helt perfekt!
Man får i seg mange god og viktige vitaminer

HER kan dere også lese om produkte .

 Hun er også innehaver og eier av Sunkost Vestby



Perfekt som et mellom måltid, før og etter trening.
Har du dårlig tid og en travel hverdag så er dette et bra alternativ.

Kjøpte meg en genial blender som heter Twister!
Du putter alle ingrediensene rett i flaska twister den , and its ready to go !
genialt Im in loove!

Enjoy


Her ser dere hva jeg brukte i min Smooth It
Den nye jusen fra Biola er super god, litt frosne jordbær, isbiter , vann og 2-5 ss Smooth it!
denne Smooth "Hitten" Var også poppis hos min lille datter på 21 mnd.


Til sutt vil jeg anbefale boken til Helene
 - Ingen skam å snu.





Snakkes snart igjen God helg til alle der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar